Via onze website kunt u eenvoudig een afspraak maken volgens de beschikbaarheid. Zo kan u op het gemak eens kijken wanneer het voor u past. Indien het u niet zou lukken om online een afspraak maken, kunt u ons altijd een mail sturen met een korte vermelding van uw diagnose en klachten. We zijn telefonisch niet steeds te bereiken omdat we veel aandacht geven aan kwaliteitsvolle behandelingen, dus laat gerust een whatsapp berichtje of mail achter.
Ja zeker, er zijn zeker 3 parkeerplaatsen aanwezig voor de praktijk. Je kunt doorrijden langs de huisartspraktijk oosthuis en daar zul je dan achteraan de parkeerplaatsen zien. Ook is er meer dan voldoende parkeergelegenheid op de openbare straat en omgeving.
Uw voorschrift, Identiteitskaart, grote handdoek en gemakkelijke kledij.
Via WhatsApp of een SMS kunnen we het snelst antwoorden tussendoor voor korte vragen. Indien u een afspraak wenst te maken, kun je dat makkelijk online op onze website boeken. Indien je vragen hebt rond administratie stuur je ons best een mailtje, zodat we dit zo spoedig mogelijk kunnen beantwoorden.
We zijn telefonisch niet steeds bereikbaar omdat we veel aandacht geven aan kwaliteitsvolle behandelingen, dus laat gerust een whatsapp berichtje of mail achter met een korte beschrijving van uw diagnose, beschikbaarheid en contactgegevens. Gelieve geen voicemailtjes na te laten, omdat dit minder overzichtelijk is.
De afspraak kan niet online geannuleerd worden op de website, hiervoor dien je mij minstens 24u op voorhand te contacteren via WhatsApp of mail, zodat we een andere patiënt kunnen plezieren met dit plaatsje die is vrijgekomen. Indien te laat verwittigd, zullen we genoodzaakt zijn om de behandeling aan te rekenen. Indien u de dag zelf nog dringend moet annuleren wegens ziekte, gelieve mij dan telefonisch te contacteren.
De betaling is enkel mogelijk met de QR-code via Payconiq/bank app, cash of overschrijving. Indien u Payconiq nog niet heeft staan op uw telefoon, raden we aan om dit eventueel te downloaden.
Het origineel voorschrift is 2 maand geldig, dus binnen de 2 maand zou de eerste kiné beurt moeten gestart zijn. Indien je dit jaar al bij een andere kinesist bent geweest, gelieve ons daarvan op de hoogte te stellen, zodat we dat doorgeven aan de mutualiteit, dit kan een effect hebben op de terugbetaling.
Ja, de praktijk is volledig rolstoeltoegankelijk vanaf de parking. Ook de sanitaire ruimte is er op voorzien.
Indien het dringend is, mag je ons steeds proberen te bellen. Als het niet dringend is, dan hebben we liever dat je een WhatsApp berichtje of een mailtje stuurt met uw vraag. We proberen dan zo spoedig mogelijk te antwoorden of we geven een belletje terug indien u uw contactgegevens ook achterlaat in een berichtje of mailtje. Gelieve geen voicemail achter te laten.
We willen jou graag op de hoogte stellen dat wij gedeconventioneerd zijn. Wij kunnen, uit respect voor ons beroep, niet toetreden tot de conventie van M22. De nieuwe conventie houdt geen rekening met de indexeringen en komt niet overeen met wat de nieuwe tarieven zouden moeten zijn om kwaliteitsvolle therapie te kunnen aanbieden. We willen kwaliteitsvolle behandelingen kunnen geven en daar ook de nodige inspanningen voor leveren door:
De laatste behandeling van de maand zal ik u uw getuigschrift meegeven samen met uw voorschriftje. Daarop dient u enkel nog uw klevertje van de mutualiteit te kleven zodat je die bij uw mutualiteit kunt binnenbrengen in de brievenbus. Afhankelijk bij welke mutualiteit u zit zal u ongeveer 18 – 20 euro terugkrijgen per behandeling.
Een behandeling duurt gemiddeld meestal 45 min, zodat we optimale kwaliteitsvolle behandelingen kunnen geven, waarbij jij als patiënt centraal staat.